Doprava a platba

POZOR! Do akce dopravné zdarma se nezapočítává cena za antiparazitní přípravky!
Pokud budete mít v košíku pouze antiparazitika, bude cena přepravy vždy plná. V kombinaci s jinými produkty se cena pro akci vypočítává z produktů, které nejsou antiparazitika.

 

    Hodnota objednávky

Max.
hmotnost

    0 Kč - 598 Kč599 Kč - 898 Kč899 Kč a více
GEISDobírka 119 Kč 79 Kč 30 Kč
50 Kg

Převodem 89 Kč 49 Kč Zdarma*
Kartou 89 Kč 49 Kč Zdarma*

 

    Hodnota objednávky

Max.
hmotnost

    0 Kč - 399 Kč400 Kč - 599 Kč600 Kč a více
UloženkaHotově 69 Kč 59 Kč 20 Kč 20 Kg
Převodem 49 Kč 39 Kč Zdarma*
Kartou 49 Kč 39 Kč Zdarma*

* Neplatí pokud je akční ceny dosaženo nákupem antiparazitik.

Na této stránce najdete popsané způsoby, kterými u nás můžete Vámi objednané zboží zaplatit a jak si ho můžete nechat zaslat domů, do práce nebo na chatu. Informace jsme se snažili doplnit o často kladené dotazy. Pokud Vám zde nějaké informace chybí, neváhejte nás kontaktovat. Rádi je doplníme.

Pro lepší orientaci použijte rozcestník.

Způsoby platby

  • Platba dobírkou
  • Platba předem
  • Platba hotově

Způsoby přepravy

  • Balíková služba
  • HeurekaPoint (Uloženka.cz)
  • Osobní odběr

Platba dobírkou

Tento způsob platby můžete využít u balíkové služby, tedy u přepravy společnosti GEIS.

Řidič si vybere částku při předávání Vaší objednávky. 

Tento způsob platby je zpoplatněn částkou 30,- Kč

Platba kartou

Při dokončení objednávky budete přesměrováni na platební bránu banky, kde zaplatíte online platební kartou.

Platba předem

Platit předem můžete u všech způsobů dopravy.

Po dokončení objednávky budete systémem vyzvání k provedení platby bankovním převodem. Systém Vám sdělí číslo našeho účtu a variabilní symbol. Vaše objednávka bude připravena k expedici, která proběhne ve chvíli připsání peněz na náš účet.

Tento způsob platby není nijak zpoplatněn.

Objednal jsem si zboží, které nemáte skladem. Už jsem ho zaplatil.

Není potřeba se čehokoliv obávat. Případný přeplatek Vám vrátíme na účet.

Pokud si tímto nejste jisti, před platbou se informujte telefonicky, e-mailem nebo na online chatu. Zastihnete nás tu každý pracovní den od 8:00 do 15:00.

Platba hotově

U osobního odběru na naší partnerské prodejně a na pobočkách Uloženky můžete platit hotově při převzetí zboží.

Tento způsob platby není zpoplatněn u naší partnerské prodejny. V případě využití pobočky Uloženky je platba v hotovosti zpoplatněna částkou 20,- Kč.

Balíková služba

Na úrovni zasílání balíků spolupracujeme se společností GEIS.

Jsou akceptovány balíky do hmotnosti 50 kg. Uvedená cena přepravného je vždy za jeden balík. V případě nároku na poštovné zdarma se předpokládá, že se Vaše objednávka vejde do jednoho balíku (tedy do 50 kg) případně že objednané zboží nebude svým charakterem bránit společnému odeslání. Například Vám v jednom balíku neodešleme plastovou toaletu pro kočky spolu se škrabadlem nebo velkým pytlem krmiva, protože by při přepravě mohlo velmi snadno dojít k poškození toalety.


Kdy ještě nebudu platit poštovné?

Pro registrované zákazníky, kteří si povolí zasílání novinek, nabízíme poštovné zdarma při koupi dvou alespoň 10 kg pytlů krmení pro psy nebo kočky. Poštovné neplatíte ani v případě rozdělení na více balíků. V každém balíku ale musí být alespoň 2 pytle krmení.

V takovémto případě zaplatíte buď pouze poplatek za dobírku 30 Kč v případě odběru na dobírku, nebo v případě platby předem nebude platit nic.

Kdy mi zboží přijde?

Balíková služba doručuje balíky zpravidla do 24 hodin po naší expedici. Při platbě dobírkou expedujeme zpravidla do dvou pracovních dnů (v pondělí odpoledne objednáte, v úterý expedujeme a ve středu máte zboží doma). Pokud budete platit předem, expedice proběhne až po připsání pěněz na náš účet.

Proč mám na faktuře vyšší poštovné?

Pokud se Vaše objednávka nevejde do jednoho 50 kg balíku, musí být rozdělena na více balíku podle hmotností nebo velikosti. Každý další balík se účtuje navíc. Platba za dobírku je za celou dodávku pouze jedna.

Neměl jsem platit poštovné, ale na faktuře je.

Nárok na poštovné zdarma platí s vyjimkou akce pro registrované pouze na jeden balík. Pokud Vaše objednávka přesáhne limit 50 kg nebo maximální povolené rozměry, bude každý další balík naúčtován.

Moje objednávka napřesáhla hmotnostní limit, byla ale rozdělena na více balíků.

Tento stav může nastat ze dvou důvodů:

  • 1. Vámi objednané zboží nelze poslat v jednom balíku z důvodů vysoké pravděpodobnosti zničení během přepravy.
  • 2. Je potřeba počítat tím, že obalový a probalový materiál také něco váží. Uvedené hmotnosti jsou hmotnosti čistého obsahu balení.

Jak sledovat zásilku?

Přepravní společnost GEIS Vám umožňuje pohodlně sledovat pohyb Vašich balíků.

Pro přepravní společnost GEIS klikněte ZDE.

Zadejte číslo balíku, které Vám přišlo v informačním e-mailu od přepravní společnosti.

Osobní odběr Heureka Point (Uloženka.cz)

Pro Váš pohodlnější nákup nabízíme osobní odběr na 138 pobočkách Uloženky v České Republice a na Slovensku. Hmotnostní limit jednoho balíku je 20 kg.


Seznam poboček najdete v košíku během objednávky, kde si ji také vyberete.


Na Uloženku svážíme balíky dvakrát týdně - v úterý a ve čtvrtek, pokud zrovna nepřipadne na svátek. Nejbližší termíny vyzvednutí Vaší zásilky jsou tedy středa a pátek. Pozor na objednávky, které provedete ve čtvrtek. Budou expedovány až v úterý následující týden. Pokud budete platit předem, expedice proběhne až v nejbližší termín svozu po připsání pěněz na náš účet.Kdy mi zboží přijde?

Jak sledovat zásilku?

I na Uložence lze samozřejmě sledovat Vaši zásilku.

Zkopírujte následující odkaz do adresy ve webovém prohlížeči:

http://www.ulozenka.cz/sledovani-zasilek?objednavka=xxx&jmeno=xxx&prijmeni=xxx

V tomto odkazu upravte parametry následujícím způsobem:

  • objednavka -> číslo vaší objednávky na našem elektronickém obchodě
  • jmeno -> jméno uvedené v objednávce bez diakritiky malými písmeny
  • prijmeni -> příjmení uvedené v objednávce bez diakritiky malými písmeny